Customer Service med 360⁰-koncept
För oss är det viktigt att din investering håller och fortsätter vara lönsam över tid. Vårt Customer Service-team hjälper dig att använda dina lagersystem till fullo och ser till att de levererar på toppen av sin kapacitet. Genom allt från förebyggande underhåll till support och utbildning, skapar vi värde i alla led. Vi finns där för dig och gör vårt yttersta för att förstå din affär och dina behov.
Med vårt 360-koncept ligger vi i framkant för moderna servicekoncept – integrerade och enkla för kunden.
Koncept och verktyg åt sidan – vi arbetar hårt för att förstå våra kunders affärsmodeller och bygga på varje kunds specifika behov. Eftersom vi vet att det är bara genom en gedigen förståelse för kunden och en sund relation som vi kan göra fantastiska saker tillsammans.
Service on-site
För att ett system ska prestera på topp under hela sin livslängd, behöver det förebyggande underhåll. Våra erfarna experter ser till att dina system håller hög kapacitet, för snabba och smidiga flöden. Med våra serviceavtal får du precis den service du behöver, när du behöver den. Så slipper du tänka på det.
Vad vi erbjuder:
Reservdelar
Rätt reservdel i rätt tid är avgörande för effektiv logistik. Vårt team sätter ihop ett paket av reservdelar, skräddarsytt efter dina system och processer. Vi hjälper också gärna till att beställa och optimera dina reservdelar efter hand som behovet uppstår.
Vad vi erbjuder:
Kontakta oss: spareparts.kse@knapp.com
Support
När något händer behöver du bara lyfta luren. Våra kunniga och erfarna medarbetare hjälper dig dygnet runt, alla dagar i veckan. De svarar på frågor och löser komplexa problem, antingen direkt i telefon, via våra digitala verktyg eller genom att engagera tekniker på plats. Våra automatiska processer garanterar hög kvalitet, som du alltid kan lita på. Ditt ärende följer du enkelt i vår kundplattform online.
IT-service
Att IT-systemet fungerar är en förutsättning för att allt annat i verksamheten ska fungera. Vi hjälper dig att underhålla ditt IT-system för säker och smidig drift. Support, analys, övervakning, uppdateringar och backup, allt skräddarsytt efter dina behov. För dig som vill ha det riktigt bekvämt och tryggt, erbjuder vi serviceavtal.
Vad vi erbjuder:
KNAPP Academy
Använd dina system till sin fulla potential genom att utbilda dina medarbetare. Våra kunniga experter lägger upp en utbildning som passar din verksamhet, med workshops, utbildning och praktiska moment på plats hos dig. Vi lär dig allt om enskilda komponenter eller hela system – din verksamhet styr innehållet.
Vad vi erbjuder:
Plustjänster
Som kund hos oss får du tillgång till en rad tjänster som tillför extra värde till ditt logistiksystem, oavsett om du använder våra komponenter eller inte. Våra plustjänster är en del av vårt förebyggande underhållsarbete för att hålla dina system i toppform.
Vad vi erbjuder:
Würth – Starkt partnerskap för innovativa lösningar
Würth har som mål att förse sina kunder med bästa möjliga service. KNAPP:s innovativa tekniker används för att bearbeta order effektivt och för detta spelar maximal säkerhet, flexibilitet och systemkapacitet en central roll. Tillsammans utvecklar Würth Industrie Service och KNAPP kontinuerligt lösningar för att stärka Würths position på marknaden och förbereda processer för framtida tillväxt.
Intralogistik för din bransch
Med djup kunskap om din bransch hjälper vi dig att hitta den bästa lösningen för just din verksamhet.
Branscher
Så har vi hjälpt våra kunder
Här kan du läsa mer om hur vi hjälpt våra kunder effektivisera sin intralogistik med våra teknologier och lösningar.
Referenser
Automationslösningar
Vi skapar en automationslösning som passar dig, oavsett om du behöver ett helt system eller bara en liten del.
Våra Lösningar
Vill du veta vad vi kan göra för dig?
Är du kund och vill veta mer om de tjänster som Customer Service kan erbjuda dig?